isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen i bilder

Kategori: Allmänt

Helgen började egentligen redan i torsdags när jag kom på den briljanta idén att svänga förbi bolaget och plocka med mig en flaska Ripasso innan mitt träningspass. Tänkte att rödvin är för jäkla trevligt och jag har varit duktig så varför inte liksom. Någon som hade varit minst lika duktig var Oliver, och därför slog vi våra kloka ihop och delade på flaskan.
 
 
 
Eftersom att det var så trevligt fortsatte vi till det nyöppnade stället "Nosh & Chow" på Norrlandsgatan 24. Jag ger stället två tummar upp, snyggt ställe och bra bar. Dessutom var grabbarna inuti baren också väldigt trevliga och sånt är viktigt tycker jag.
 
 
 
På fredagen hängde jag med min kompis Mikaela. Vi sprang och gjorde massa oviktiga ärenden och lunchade på ett högst oklart ställe som enligt Mikaela kändes som ett härbärge med influenser från ett gammalt avdaskat Grand Hotel. På kvällen gick vi till "Handelspuben" eftersom att vi kände att det var dags. Har aldrig varit där trots att snart 3 år har gått sedan vi började på skolan, men besöket blev kortvarigt och jag åkte hem hyfsat tidigt.
 
 
På lördagen gick jag upp tidigt och kände mig lite konstig. Tänkte inte mer på det utan gick ner till bussen och åkte till Älvsjö för dubbelpass i Bodypump och Grit Cardio. Den här lördagen var det någon instruktionsanalfabet som flyttat in i min kropp, och på Grit-passet sa benen tack och godnatt och jag kunde vid ett antal tillfällen inte ens stå upp. När jag kom hem kände jag mig jättekonstig. Blev som sagt hemma och somnade till P3-Guldgalan i soffan ubertidigt.
 
 
 
Imorse kände jag mig lite piggare, så låg i soffan i två timmar och åt en massa ägg (Zink ska tydligen vara bra mot förkylningar) och läste de tidningar jag laddat upp med igår som jag inte orkade läsa. Senare tog jag en promenad i solen med en vän, och slutade i Liljeholmen där jag handlade lite prylar till mitt "Sjuk-lager". Just in case liksom.
 
 
 
 
Kom precis hem från söndagsdubbeln (BC & BB) och känner mig sådär mysig som man alltid gör efteråt. Nyss kom min andra hälft hem med ett par glajer till mig och äntligen känner jag mig hel igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se