isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen som gått

Kategori: Allmänt

Så har vi gått igenom årets allra första helg och för min del har den varit både lugn och stökig. I fredags firades min lillebror hemma hos mamma och pappa med hela släkten, eller klanen som någon inbjuden ickesläkting kallade oss. Vi kan vara ganska intensiva om man säger så. Brorsan gick ut med sina kompisar och jag följde med i ungefär 18 minuter, sen kände jag mig gammal och gick hem.
 
 
Från vänster: Brorsan, jag och syrran, å så kusin-Clara, kusin-Agnes och kusin-Joar. 
 
På lördagen var det Joars tur att bli firad, han fyllde fjortis. Jag köpte honom en identitetskeps som han verkade sjukt nöjd med för den hade han på sig från att han fick den tills när jag och mina kusiner och kusins pojkvän gick till Marie Laveau och drack vin och öl ur plastglas. Älskade det. Vi gick ändå hem tidigt, eftersom jag skulle upp och Grita och kusinerna skulle jobba tidigt idag.
 
 
Älsklings-Joar
 
 
Mannen, myten, legenden. Vår allas morfar som är en av de häftigaste människorna jag nånsin träffat. Ser ni hur snygg han är (Han fyller 86). Mormor fick jag tyvärr ingen bra bild på men hon är minst lika bäst hon med.
 
Idag, söndag, var jag som sagt och Gritade, sen kom Kajsa och Becka och hämtade upp mig och så gick vi en långpromenad runt Årstaviken, som övergick i en fika och väldigt intressanta samtalsämnen ;). För att vara första helgen på året får den full pott. Jag har umgåtts med människor jag älskar, tränat flitigt och skrattat mycket. Tack för det!
 
 
Mina fina tjejer <3

Kommentarer

  • Hannah P säger:

    Gud va snygg din syster är! Ni är väldigt lika varandra!

    Svar: Visst är hon vacker :)
    isasjosten.blogg.se

    2013-01-06 | 23:31:55

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se