isasjosten.blogg.se

allt eller inget

In need of mellanmålstips

Kategori: Allmänt

Vanligtvis brukar jag gå på Bodycombat på onsdagar men på grund av rastlösheten från gårdagens vila kände jag för att ta ut svängarna lite den här onsdagen och göra en dubbel. Därför bytte jag combatpasset mot ett pumppass en och en halv timme tidigare och samlade ihop ett gäng tjejer för att även köra en Grit-Plyo lite senare på kvällen. Den här dagen har även spenderats i skolan och på diverse bussresor från och till och igenom stan. Jag kallar den här sortens dagar för flängdagar och det är på flängdagar jag hamnar på en sorts ofrivillig diet, eftersom mattintaget under dagen enbart består av "mellanmål". Idag har jag bortsett från morgongröten fått i mig 2 gainomaxbars, en proteinshake, en livstids konsumtionsmängd popcorn och nu en celsius och en banan. Och klockan är efter middagstid. Jag som egentligen tycker det är ganska löjligt med bantning men jag har insett att det är ju precis vad jag håller på med. Dessutom blir det ju skitdyrt att köpa massa mellanmål hela tiden. Så nu behöver jag hjälp, vad äter man när man är på språng en hel dag och hur i hela friden bär man sig åt för att hinna? Tack på förhand!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se