isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Felix Tomatketchup Svartpeppar

Kategori: Allmänt

När jag svirade runt bland hyllorna inne på Daglivs tidigare idag sprang jag in i det här tillskottet i Ketchup-hyllan. Trevligt tänkte jag som äter ketchup till mest allt och som dessutom är ett minst lika stort fan som resten av Stockholmarna av McDonald's-uppfinningen ketchup attackerad med minst 44 påsar svartpeppar. Dock hamnade jag i en sorts målkonflikt med tanke på discopuffsen och det där fyrpacket jag brukar tjata om. Ketchup innehåller ungefär lika mycket socker som Håkan Juholt innehåller skitsnack men eftersom jag inte kan leva utan min ketchup brukar jag ha den lite nyttigare Steviavarianten i kylskåpet istället. Svartpeppar vs Stevia alltså, och på grund av min oöervinnerliga nyfikenhet gick Svartpeppar ur matchen som vinnare, åtminstone för idag.

Nog med skitsnacket, nu ska vi snacka smak och hör och häpna! Neggotanten är som bortblåst, för förutsatt att man gillar ketchup är det här en riktig hit! Även om jag är en Heinz-förespråkare smakmässigt vågar jag nästan säga att Felix Tomatketchup Svartpeppar lirar i samma liga. Bra jobbat Felix! Ni e på G!
Åh förlåt glömde, 4,5 av 5 toasts. Man kan ju inte vara fööör generös liksom.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se