isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Josefin

Kategori: Allmänt

 
 
Det här är Josefin. Hon fyller snart 25 år, och har ett hjärta av guld. Dessutom är hon singel och dödligt snygg. Den som lyckas knipa henne kan verkligen känna sig lyckligt lottad. Dessutom pågår en permanent kampanj i erbjudandet. Tag två betala för en är det som gäller för tar man henne får man nämligen mig med på köpet, eftersom vi har en relation på sidan av som liksom inte går att klippa. Josefin är min allra bästa vän och vår vänskap fyller snart åtta år. Nästan så att vi måste börja fundera på silverbröllop, eller ja åtminstone brons. Ibland undrar jag om det är möjligt att ha en så stark relation med en vän. Det kan liksom göra ont i hjärtat ibland när jag tänker på hur mycket det betyder att den här människan finns i mitt liv, och vem det var som såg till att vi skulle springa in i varandra och bli sådär kompiskära på ett löjligt sätt har jag ingen aning om men om det var Gud så kallar jag mig själv för djupt religiös i detta fall. Man gör även bäst i att inte vara dum mot Josefin. För ett par månader sedan var det ett stolpskott som ville anmäla någon kort mörkhårig tjej för olaga hot. Vart han fick "olaga" ifrån har jag ingen aning om, men så är det. Just saying. Satt och funderade på det där imorse och blev lite sentimental. Så Jossan, vill bara visa lite uppskattning och tacksamhet. Det är inte varje människa som får ha en sån världsbäst-bästis som jag har. Och vet att din dag inte är toppen, så det finns en liten grej till dig på hallbyrån. Love you.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se