isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Kärleken till bodypump

Kategori: Allmänt

Lördagspumpen är tillbaka på schemat, och jag har längtat jättemycket. Tyvärr var inte min lördagskompanjon med idag men ensam är stark som man säger. Kanske till och med starkare? Idag ökade jag på både rygg och bröst och på måndag ska jag lassa på några kilo extra på ben också. Det är kul att inte bara känna sig starkare utan också veta att man blivit det. I september startade jag med 10 kilo plus stång på benlåten och idag sitter 24 kilo på stången. Tyvärr hade jag lyckats kränga på mig en alldeles för liten topp som ger både astmatisk andning och ett par tuttar som inte vet om de är inåt- eller utåtväxande, men just nu känns det som det minsta problemet i världen, för jag är nytränad och lycklig och dessutom är det lördag! Imorgon bitti blir det plyo-pass men först ska firande av en blivande fjortis OCH firande av min kompis Linnea som fyller 24 hinnas med. Puss på er.

 

 

 
Hehe...

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se