isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Lördag-Söndag

Kategori: Allmänt

Har haft en väldigt mysig och fin helg trots hemtentan som någon trist person gärna kan köra upp där bak och rotera litegrann på. På lördagskvällen gjorde jag ett återbesök hos Clara och Jonas och spelade "med andra ord" tillsammans med dem, Agnes, Martin och Åsa. Vi hade skitroligt och så mycket som jag skrattade gjorde att skrattdosen som det var lite brist på blev mer än tillräcklig för den här veckan iallafall. Senare gick vi till Imperiet men kärring-Isa blev trött tidigt och samlade ihop förnuftet och pinnade hem redan vid klockan ett.
 
 
Eftersom att jag var så klok igår var jag uppe med tuppen imorse och sen gjorde jag väl ungefär allt som inte har med hemtenta att göra. Gick ett varv runt Årstaviken, landade i Liljeholmen och passade på att fixa till naglarna lite, plockade lite hemma, handlade Taco-ingridienser och vek kläderna i träningslådan minst fyra gånger om. Sen var det dags att åka till gymmet.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Efter dubbelpass i Bodycombat och Bodybalance i Liljeholmen har jag nu landat i soffan i sällskap av en lagom tacobuffé och min fina lillasyster Lea. Vi ska ha tjejkväll och precis så vill jag att min helg ska avrundas. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har haft! Nu laddar vi om och gör vi nästa vecka lite roligare hörrni, tror vi behöver det. 
 

Kommentarer

  • Wanda säger:

    Sjukt vad lika ni e!

    Svar: hon e minime ;)
    isasjosten.blogg.se

    2013-01-13 | 20:58:30

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se