isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Ny-gritad och hemtentad

Kategori: Allmänt

Med axlar tunga som bowlingklot och skinkor hårda som stenblock..- eller nja alltså jag menar inte att min bakdel är hård som i vältränad utan snarare hård som i träningsvärkad - ligger jag raklång i soffan med datorn på magen, som förövrigt vrålar att den vill ha mat. Ändå känner jag mig 25 kilo lättare för vet ni vad. Hemtentan är inlämnad. Finito. Färdig. Klarare än vad den någonsin kunde bli, och det är så himla himla skönt. Dessutom är jag ny-gritad och eftersom jag måste vara kvinnlig världsmästare i svettning kan det nog stämma att jag är åtminstone 2,5 liter lättare. Idag fick jag med mig min klasskompis Jenny på Griten och Yes Box hon tyckte också att det var ap-jobbigt, men nu har hon iallafall testat Sats i min menings tuffaste pass. Bäst att ta tjuren vid hornen på en gång liksom, och att hon var grym behöver jag knappast tillägga, jag menar, att hon ens kom dit borde hon få medalj för. Nä nu måste jag äta. Hoppas ni haft en fin onsdag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se