isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Rumpchock

Kategori: Allmänt

Så har måndagen trallat förbi och dagen till ära har jag vart ledig från både föreläsningar och jobb. Ledig för mig är synonymt med lediga kläder och vad passar bättre till en ledig dag än ett par lediga baggyjeans? Helst skulle jag springa naken hela dagarna eftersom kläder som sitter åt är ungefär lika skönt som att brösta en fotboll när man precis sprungit in i puberteten, men för att visa lite respekt för nunnorna vid Medborgarplatsen låter jag bli. Hur som helst. När man har baggyjeans på sig är typ det enda tillfället då det är tillåtet att även bära mormorstrosor, och det är inte ett tillfälle man vill gå miste om eftersom att mormorstrosor är som bomull för skinkorna. "Smart" tänkte jag imorse. "Inte lika smart" tänkte jag när jag kom till Sats för ett par timmar sedan och skulle klämma på mig ett par snortajta och dessutom galet blåa tajts. Troskanten var ett oundvikligt faktum och där stod jag i valet och kvalet. Troskant delux eller att helt enkelt köra en italienare och skippa underkläderna totales. Jag valde det första alternativet. "Äsch men en troskant är väl inte i hela världen" tänker ni säkert nu, och nej, man dör inte av det men med tanke på att ett Bodypump-pass innefattar cirkus 478 marklyft i en sal där man håller ungefär en halv meters avstånd till närmsta deltagare och därmed flashar A-rslet som Jossan kallar det ungefär lika många gånger kan bli lite genant. Som tur är hade jag Nisse bakom mig och han har redan sett den där bredlasten så många gånger att han inte ens skulle märka om jag var naken.
 
 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Haha just Body Pump också!! De måste åkt in på ställen du inte trodde fanns :) Men jääääävligt snyggt A-rsle har du!!! <3

    Svar: Äsch sluta men tack detsamma :) När följer du med igen? puss pådig!
    isasjosten.blogg.se

    2013-01-28 | 23:55:04
  • Emelie säger:

    Har du bokat något bra Body Pump? Skulle behöva din hjälp med rätt vikter :) sjukt stolt är jag, tränade 3 ggr förra veckan och är sjukt peppad! :)

    Svar: imorgon klockan 17.30 st eriksbron, brukar vara lång kö men man kommer nästan alltid med ändå :) annars måndagar 19.00 hornstull, el lördagar 10.30 i älvsjö. Men just nu i helgen ska jag på The nike blast :)
    isasjosten.blogg.se

    2013-01-29 | 16:31:39

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se