isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Tisdagstankar

Kategori: Allmänt

Trots att dagen varit lång och trots att jag tog "ledigt" har jag inte hunnit med något av de viktiga sakerna jag skulle göra. Typiskt. Men när jag tänker efter gör det inte så mycket för i min värld, just idag är inte plugg särskilt viktigt. Inte sy fast hällorna på mina 17 par jeans som jag dragit sönder heller faktiskt. Trots bristen på genomförda viktiga tråkmåsten är jag ändå ganska nöjd med dagens bedrifter. En timme bodycombat. Tre timmar tvätt. En och en halv timme på H&M's Showroom. Och 30 min GRIT Strenght. Det fick helt enkelt räcka för idag. Att gå på GRIT sent på kvällen är förövrigt skitbra om man vill komma ner på jorden litegrann. Ingen rocketscience men bara sjukt jävla tungt. Känslan efteråt är speciell. Lite som att sätta sig på ett redan uppvärmt bussäte. Äckligt och skönt på samma gång.
 
Idag har jag funderat på tre saker:
1. Hur bär sig instruktörer åt när de pratar samtidigt som de tränar samma sak som vad vi dödliga känner framkallar kräkattacker? Att de är sjukt jäkla vältränade syns ju redan men det där med pratet?
2. Är det möjligt att ha möss i ugnen när man bor i ett hus som byggdes 2009?
3. Det här med att "puffa" på Facebook har jag aldrig riktigt fattat. En person puffade mig igår. Jag puffade tillbaks för jag tänkte att det är väl så man gör. Idag puffade han mig igen. Hur länge ska man hålla på? Fattar ingenting.
 
Hoppas ni haft en härlig tisdag. Imorgon är det onsdag och halva veckan har redan gått. Jäklar vad fort det går alltså.
 

Kommentarer

  • kickan säger:

    TRUSSA! Isa fina, jag har helt missat din blogg. vad roligt! Saknar dig. FLyttar in i min lägenhet på fredag , du är välkommen när du vill. love K

    Svar: kickzzz saknar dig med! berätta mer! jag kommer ner och överraskar! massa kärlek
    isasjosten.blogg.se

    2013-01-29 | 21:24:55

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se