isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Torsdag 31 januari

Kategori: Allmänt

Det där med kläder är himla kul, men eftersom att jag mest går i träningskläder numera har intresset för jackor, klackar och väskor gått över i ett ännu större intresse för sportplagg. Jag älskar att kolla på träningskläder och kan sitta i timmar och googla igenom sajt efter sajt. Eftersom att jag är tekniskt obegåvad och en allmän eftersläntrare vad gäller sånt som man tydligen ska hålla på med när man har en blogg så blev jag häromdan överlycklig när jag halkade in på hemsidan mylovebasket. Hur genialiskt? Förutom att jag saknar en hel del varumärken är det ju svinbra att man kan samla alla kläder och skor på ett och samma ställe. Jag lyckades till och med knåpa ihop ett litet kollage. Dessa grejer kan gärna få flytta in i min träningsbyrå, jag bor i Årsta så det är bara att knacka på. Och jepp jag har faktiskt koll på årstiderna och vet att det inte är påsk än, och nix jag är inte någon AIK:are eller Elfsborgare heller för den delen. Jag tycker helt enkelt bara att gult, svart och grått gör sig himla bra ihop. Just ja, jag fyller år snart också...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se