isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Det är över nu...

Kategori: Allmänt

 
Såhär såg jag ut imorse innan tentan. Ögonen var öppna lite för länge igår men nu kan jag stolt säga att jag skrivit min sista salstenta, iallafall på den här utbildningen. Jag vet, utmanar ödet för om det är någon som är expert på att jinxa så är det jag men skulle jag kugga den här tentan är det hembesök som gäller, alternativt att gräva en grop och bosätta mig i för all framtid. Så hopplöst har det känts.
Ligger i sängen och nynnar på "Det är över nu" med Gyllene tider. Tänkte sova en kvart men kom på att en kvarts sömn gör lika mycket nytta som att duscha i skitigt vatten. Ska jag städa lägenhet och fixa iordning här hemma istället för ikväll kommer ett gäng vänner över och firar Jossan och Mattias. Fasen vad jag har längtat efter att få hänga lite med mina kompisar! Tjoho.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se