isasjosten.blogg.se

allt eller inget

En typisk måndag

Kategori: Allmänt

Så var vecka 11 igångrullad och den här måndagen har varit en typisk måndags-måndag. Tokförsovning, rekorddusch och paniksmink. Svarta kläder för att inte riskera nån tokig mismatch på grund av ögon som inte har vaknat, bilköer och expressfrukost på espressohouse. Snålblåst och snorkallt, men trots detta har dagen vart rätt fin ändå och som vanligt har min röv vart fastspikad i en skolstol större delen av dagen. När jag kom hem slängde jag på mig mina varmaste fulkläder och rusade till måndagspumpen för idag var jag verkligen supersugen på att träna eftersom jag var tvungen att vila min onda fot igår. Och den där onda foten förresten, den är historia idag. Vad jag gjorde vet jag inte men jag misstänker att psyket hjälpte mig lite. Jag hade till och med tänkt skippa hoppen i den andra benlåten men det gick som en måndans och nu gör det knappt ont alls längre. När jag kom hem var jag tvungen att göra några allan-skutt i köket eftersom jag hittade en bortglömd ananas i kylskåpet. Det mina vänner, är sann vardagslycka i sin enklaste form. Tyvärr har nån redan ätit upp den...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se