isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Finn sju feta fel

Kategori: Allmänt

För ett tag sedan skrev jag att jag vanligtvis brukar ha en hyfsat problemfri hy. Det måste varit årets största misstag för sedan dess har jag haft ett katastrofalt krig i fejan där vänster ansiktshalva krigar mot höger om vem som kan poppa upp flest finnar. Jag jinxade fram dom helt enkelt. I dagsläget har vänster ansiktshalva intagit ett övertag med hela fyra finnar mot vänsterhalvans blyga tre. Jossans ansikte är inget undantag och jag tror att om man lägger ihop våra finnar just idag skulle man kunna döpa dem efter en hel förskoleavdelning, inklusive dagisfröknar. Vi står ibland i badrummet och skrattar åt varandra för det känns inte som att det finns så mycket mer man kan göra. Vi har försökt med allt. Proppat handväskorna fulla med Basiron, bränt oss i stans farligaste solarium, baddat våra ansikten i vodka och tömt minst två apotek på hela hyllan för acnebesvär. Så berättade vår kloka vänn Linn för oss att det är helt naturligt. Vi är 25 år nu och kroppen försöker säga något till oss. "Nu är det dags att bli på smällen" ungefär. Vi är med andra ord väldigt fertila nu - enligt Linn och därför härjar hormonerna runt som exorcister i våra kroppar. Ni får inte någon bild på oss, vi ser alldeles för förjävliga ut. Men bjuder på en bild på vår tillfälliga tredje bästa vän, Basirontuben, istället.
 
 
 
 
För övrigt var jag pinsamt svag idag på Bodypumpen. Jag misstänker att det beror på vegomatlådan jag åt idag. Tänker att det måste vara tungt att vara vegetarian. Tur att jag gillar kött...
 
 
 

Kommentarer

  • L säger:

    hahaha "nu äre dags" puss

    2013-03-20 | 12:17:36

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se