isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Glad Påsk

Kategori: Allmänt

Tänkte passa på att önska alla kompisar och ickekompisar en himla glad påsk, jag har börjat påskafton på bästa sätt med en bodypump och en GRIT Cardio i Älvsjö. Magiskt. Måste även säga att Jesus var himla smart som bestämde sig att kola under påsken. Alla de kilo påskgodis som snurrar runt i mitt system har fått mig att aldrig vilja se en endaste ferraribil igen. Inte ens en Geisha. Åtminstone inte idag. Tänker att Jesus tänkte få mig och resten av alla godisråttor att må illa ända fram till sommaren när bikinisäsongen drar igång. Tyärr lider jag av post-traumatiskt godis-tvångs-syndrom så tror inte det biter på mig. Men kan ju ha varit värt ett försök... iallafall, Glad påsk på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se