isasjosten.blogg.se

allt eller inget

GRIT Plyo 4

Kategori: Allmänt

Idag gick premiären av den fjärde releasen till GRIT Plyo av stapeln på Sats Hornstull och eftersom jag har gått och blivit ett hängivet GRIT-fan sen årsskiftet var jag självklart där (som alla andra onsdagskvällar). Nya releasen är riktigt rolig men framförallt väldigt utmanande, och denna gången är inte utmaningen att hålla inne med spyan utan att faktiskt få till övningarna rätt utan att se ut som Janne Långbens avkomma. Många av övningarna var riktigt kluriga att få till och så ograciös som jag kände mig idag har jag inte känt mig sen 2008 när jag gick på Stepaerobics med min kompis Robine. Har förövrigt aldrig vågat mig på en aerobicsklass sedan dess. Idag fick jag med mig min kompis och kollega Nella och hon tog orden ur min mun när hon beskrev känslan i den sista övningen. "Jag kände mig som värsta tjockispaddan som inte kom upp". Jag undrar förresten hur den övermänskliga tjejen eller killen ser ut som kom på den övningen. Hur som helst, passet var skitkul och asjobbigt och jag är lite ledsen över att de ska ta bort klassen från onsdagskvällarna på Hornstull. Den har liksom blivit lite av en favorit. Nu blir det frivolt in i duschen följt av mitt avsoluta favoritprogram - Antikru.. Nä menar Sveriges mästerkock

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se