isasjosten.blogg.se

allt eller inget

GRIT POMMESFRIT

Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur jag ska börja. Jag är stum, synen är suddig och jag haltar som ett kryckfyllo. Jag tjatar ofta om kräksträning men den här träningsupplevelsen, lång som ett vänner-avsnitt, som jag och ett gäng andra människor just tog oss igenom toppar nog alla löprundor och Bodypump-pass tillsammans. Hej nya GRIT Strenght-releasen, och hjärtligt välkommen. Det här var nästintill fantastiskt. Hade middagen kommit upp på riktigt hade det blivit full poäng, men jag lyckades hålla spyan inne även om jag vid två tillfällen blev rätt orolig och funderade på hur många sekunder jag skulle behöva för att slippa kräkas på golvet och isåfall hur spyan skulle se ut. Hur som helst, nya GRIT Strenght-releasen inklusive grym coachning får högsta betyg och jag längtar redan tills nästa tisdag. Träning när den är som bäst helt enkelt.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se