isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Heja Anton!

Kategori: Allmänt

Imorgon är det final i mello och först idag gick det upp för mig att charmören Anton Ewald är samma lillskit som gled in på mitt rum för sisådär tio år sedan, några gånger i veckan sådär för att kolla vad jag hade för mig. Han tyckte nämligen att polarns syrra var mer intressant än polaren i sig. Jag glömmer aldrig hur han gick fram och tittade på min fotovägg och frågade en massa frågor samtidigt som han blinkade med sina långa ögonfransar - och nu menar jag inte att låta som en snusk-kärring men jag dog för hans ögon redan då. Bara det att han var tio och jag femton. Liksom förbjudet. Men nu ska jag inte sticka under stol med att jag håller med er alla småtjejer. En kille att dö för. Heja tjejen som lyckas fånga honom, och framförallt - Heja ANTON! Jag tror på dig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se