isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen i 3 bilder

Kategori: Allmänt

Den här helgen har tyvärr inte vart så mycket att hänga i granen tack vare den tentan som går av stapeln imorgonbitti. Det är sjukt vilken enorm press såna här perioder innebär. Just nu ligger jag utslagen i soffan, och jag känner mig inte en sekund vettigare efter att ha gått igenom kanske 463 sidor anteckningar för en sjuttonde gång. Kan inte göra mer känns det som, men! Trots stressutslag, frustrationstårar och trötta ögon ska jag lista helgens höjdpunkter, för det finns ju alltid några såna också. Bild 1. Sprang igång helgen med ett NTC-pass i fredags morse. Kände mig väldigt stark och uthållig. Tack Griten än en gång. Bild 2. Den kobben jag fick av en snäll kock på jobbet när hungersnöden satte in i lördags kväll var inte äcklig om man säger så. Bild 3. Fick äta frukost hemma hos Mattias med bästa sällskapet imorse.

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se