isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Som en fleecetröja och lite bomull i öronen

Kategori: Allmänt

Så kändes det att träna idag. Trots att jag sprungit runt som ett åskmoln med järnspjut i röven i tre dagar känner jag mig mjuk och lugn efter kvällens Bodycombat och Bodybalance. Tror att det är precis vad man behöver helger som dessa. Andas ut, in, och samla lite ny energi. Har fått tag på en lånetelefon, spikat hemtentan och lagat kanske 20 kycklingfiléer. Nisse och Jossan kommer snart, och jag känner att den här skithelgen avrundas ganska trevligt ändå. Nu gör vi nästa vecka, hörrni. Ha en skön söndagskväll.
 
 
Helgens ljusglimtar. Fick hänga med Jonas och Clara som korrläste min hemtenta, som jag fick arslet ur att skriva med grymt sällskap på Anglais imorse, en trevlig söndagspromenad, och Wallenbergaren jag åt på Kung Albert i Fredags. Den var inte att leka med. Allt handlar om perspektiv.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se