isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen i (2) bilder

Kategori: Allmänt

Jag tycker det är ganska kul att slänga upp ett "helgen-i-bilder-inlägg" sådär på söndagen, mest kanske för att jag själv tycker att bilder säger mer än ord och för att det är lite småmysigt att summera helgen som så fort svischat förbi för sig själv, så att man inte glömmer liksom. Eftersom jag blev lite för glad över kameran på min femma (iPhone) så bestämde den sig för att lägga av här om dagen, så är back on track med min gamla 3G som är utrustad med en flashig 3-megapixel-kamera ungefär. Blir inte så himla motiverad att ta bilder då, och det är ju tråkigt. Som tur är har jag vänner som är flitiga hobbymobilfotografer - så langar fram två bilder från gårkvällen som mina kompisar Sandra och Johanna har tagit.
 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se