isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Idag är ingen vanlig dag..

Kategori: Allmänt

..för klockan 17.55 idag satte jag och Oliver punkt på ja kandidatuppsatsen. Finito, claro happy ending eller vad som helst. Imorgon lämnas den in och sen hoppas vi på att kunna bränna eländet en vacker dag och aldrig behöva tänka tillbaks på våren 2013. Jag känner mig konstigt lättad, nervös, tom men ändå fulländad på nåt märkligt vis och jag kan nog inte förstå att jag faktiskt snart har tagit den här sablarns examen som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Bodypumpen var fjärilar i magen idag igen och jag tror det gjorde mig lite kokobello för det fick mig att glömma min mosters födelsedagsfirande. Det fick bli en U-sväng i Liljeholmen och med svettiga tights och rinnande mascara är jag äntligen hemma hos moster. Tur att man inte är adlig. Det hade vart svinjobbigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se