isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Im in love

Kategori: Allmänt

Jag föll pladask för nya releasen och om det är möjligt att få fjärilar i magen under en Bodypump så fick jag det garanterat idag, och nej, det var inte för att instruktören råkar vara jobbigt snygg eller för att sommarflörtandet hänger i luften utan för att den här releasen får en att vilja skrika "Bodypump 86, vill du träna med mig tills döden skiljer oss åt" ungefär. Jag älskade varenda sekund. Sen när blev första benlåten en favoritlåt, axellåten en box i mellangärdet, rygglåten roligare än att hoppa studsmatta och bicepslåten en ren njutning?  Vad var det som hände liksom? Om det var musiken, upplägget eller just den här klassen i sig vet jag inte men vad jag vet är att jag inte kommer att tröttna, och att jag definitivt inte kommer att träna mindre Bodypump bara för att det är sommar. Tre månader går snabbt och det sägs ju att tiden går fort när man har roligt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se