isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Snålt med sömn = klen träning

Kategori: Allmänt

Ytterligare en kod knäckt. Kom hem ganska så sent inatt, efter jobbet och eftersom att grannarna mitt över gatan hade raggardisco på balkongen tills kvart i fem på morgonen hade jag kuddkrig i sängen med mig själv ungefär lika länge. Ett tag hade jag lust att sula alla mina bananer mot dem och skrika ett argt och omoget "håll käften" men tänkte till och tänkte om och kom fram till att jag skulle låta gamlingarna få härja klart, nån gång måste ju de få hålla på också. Eller så vågade jag helt enkelt inte. Klockan 8.30 måste man senast äta frukost för att inte kräkas på på dubbelpasset har jag räknat ut så det var alltså bara att stega upp ett par timmar senare och skeda i sig gröten. Laddade till och med med extra banan och vätskeersättning bara för att säkra upp, men - det hjälpte inte. Jag trodde jag skulle dö idag. Det var SÅ tungt. Jag varvade mellan megagäspningar för att jag var så himla trött och nära gråten (inte riktigt men typ skrattgråt) för att det var så himla tungt. Tänk hur sömnen spelar in. Om det inte vore för att världens bästa Rebecka fyller år idag skulle jag sova tills imorgon. Nä, nu ljög jag verkligen. Jag ska träffa mina tjejkompisar nu och det gör jag alldeles för sällan, så just nu finns det inget jag hellre vill göra än att få hänga med lilla familjen. Sova kan man göra i graven.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se